8 november 2017 - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Gerrit en Hetty Hakkenhaar - WaarBenJij.nu 8 november 2017 - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Gerrit en Hetty Hakkenhaar - WaarBenJij.nu

8 november 2017

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Gerrit en Hetty

08 November 2017 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Vanmorgen konden we vanaf 04.15 uur inchecken! We hadden de wekker om 5.30 uur gezet, maar, zoals verwacht, was dit voor mij niet nodig. Het was 3.15 uur toen mijn luikjes al opengingen en ik de rode cijfers op mijn wekker zag staan! Te vroeg! mmm... Toch nog ingedommeld, want ik werd om 4.45 uur wakker! Uiteindelijk hebben we ingecheckt en onze stoelen verwisseld van een plekje middenin naar een plekje bij het raam! Kunnen we zwaaien Jens!!

Afgelopen week al druk geweest met de voorbereidingen, zodat we rond 10 uur vanuit Emmen vertrokken. Nog even bij pa en ma in Oosterwolde aangegaan. Na de thee zijn we dan echt op weg gegaan! We hebben een fly & park arrangement bij Best Western Hotel Amedia Amsterdam Airport geboekt, zodat we morgen uitgerust aan deze spannende reis kunnen beginnen!

Om 17 uur ingecheckt en nadat we de spullen naar de kamer gebracht hebben, hebben we de shuttle bus gepakt en zijn we naar de vertrekhallen gegaan om te kijken waar we morgen moeten zijn. Vertrekhal 2 is het. Dus dan weten jullie het voor het geval iemand ons wil uitzwaaien
Ook hebben we ons in huis al bestelde Zuid-Afrikaanse geld (Randen) afgehaald.
Omdat we bij pa en ma vanmiddag al een lekkere warme maaltijd genuttigd hebben, waarvoor nog dankjewel, hebben we een broodje gegeten en rond half 8 op onze hotelkamer gebruik gemaakt van de koffie- en theefaciliteit.

Trouwens, wat moeten we wennen aan de mentaliteit van de mensen hier. Er kan nauwelijks een goedendag of, zoals wij zeggen “moie” als groet vanaf. Haha

Morgenochtend hebben we om 6 uur een wake up call aangevraagd, om 6.30 uur ontbijten en daarna stappen we in zo’n grote Boeing 777.

Ik heb dit verslag al 5x getypt. Ik druk op opslaan maar gaat steeds wat mis. Misschien slaat de vermoeidheid toe. Ik zou zeggen vast welterusten en hopelijk lukt het om morgen weer een reisverslag te typen!