Donderdag 30 november - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Gerrit en Hetty Hakkenhaar - WaarBenJij.nu Donderdag 30 november - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Gerrit en Hetty Hakkenhaar - WaarBenJij.nu

Donderdag 30 november

Blijf op de hoogte en volg Gerrit en Hetty

01 December 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Om 24 uur vertrok het vliegtuig weer naar Nederland! Eerst kregen we wat te drinken en na een film te hebben gekeken, probeer je toch wat te slapen. Af en toe wakker geschrokken, maar toch gelukkig iets kunnen slapen. We kregen pas half 10 ontbijt, wat erg laat was. Wij waren inmiddels half 7 gewend natuurlijk. Haha
Om 11.02 uur landde het vliegtuig. Marc stond ons in de aankomsthal op te wachten. Het duurde nog een poos voor de bagage terug hadden. Rond 13 uur reden we in de shuttlebus naar het Best Western plus hotel op Schiphol, waar onze auto 3 weken in de parkeergarage gestaan heeft.
Gelukkig reed Marc terug en we hebben nog even een tussenstop in Oosterwolde gemaakt.
Vanaf daar zijn we beiden in slaap gevallen. We waren gauw in Emmen. Erg verlangs naar de (klein)kinderen. Cadeautjes uitgedeeld en ze hadden eten geregeld, waarvoor dankjewel, gegeten en om half 9 lagen we al in bed! We waren bekaf en toe aan VAKANTIE!